Monday, January 25, 2010

...hri isnin dan rabu...

dlu hri isnin dan rabu la hri yg d'tgu2....ana minat tentera,sejak kecil ag....niat d'hati nk msuk kolej tentera,tp d'sebabkn mslh teknikal,xdopat le eden nk masuk....ble msuk u ni,ade lak unit bruniform tentera...ya Allah besnyer ble trpilih masuk PALAPES LAUT UMT...


tp skrg,i'm no more palapes...sobsobsob...sayangggggggggg sangat palapes,nangis kuar palapes,tp trpksa...


kt besut...kem unit bruniform...bes sgt...


ya Allah,Kau lihat betapa riang nye aku...kau bantu lah aku ya Allah...aku syg palapes...


tarik nafassssssssss........


bju AIG tu,chief kmi...chief,sye syg chief...


sukenyerrrrrr time ni...huhuhu....


bus yg bwk g besut,hehehe...


palapes laut umt ambilan 3/2009


ya Allah,aku sayang sgt palapes....cmne nk buang perasaan ni...setiap hri isnin dan rabu adalah hri rasmi palapes...dan aku xleh tgk diorg...nk nangis....smbil taip ni pun nangis...sob33....tolong aku ya Allah....

No comments: